Strona główna » YAGMUR ciągniki jednoosiowe glebogryzarki » oferowane silniki w ciągnikach

oferowane silniki w ciągnikach

Yagmur Tarim połączył swoje doświadczenie i wiedzę w tym sektorze z rozsądnymi cenami mamy w magazynach ponad 200 tysięcy części zamiennych , zwiększając różnorodność części zamiennych w krótkim czasie.

Ograniczając zużycie części zamiennych w maszynach, Yağmur Tarım zwiększa postrzeganie jakości swoich produktów poprzez zmniejszenie liczby awarii wynikających z jakości części.

Jesteśmy w stanie dostarczyć części zamienne w jak najkrótszym czasie, minimalizując ewentualne problemy klientów.  Część do ciągników, które zostały nabyte z drugiej ręki i maszyny po gwarancji, mogą być zamówione indywidualnie dla klienta. Ze względu na odległość magazynów czas może być wydłużony.

Yagmur stosuje dobre praktyki  posprzedażne, organizuje okresowe szkolenia techniczne w celu objęcia autoryzowanych punktów serwisowych nadzorem nad rozwijającą się technologią.
 

Silniki KOHLER COMMAND PRO

COMMAND PRO CH270, CH395

Your Content Goes Here

COMMAND PRO CH270

Właśnie tak trzeba być PRO. Funkcje napędzane wydajnością, takie jak wytrzymały filtr powietrza, wał korbowy ze stali kutej, elektroniczny zapłon i żeliwna tuleja cylindra. KOHLER® Command PRO® to standard profesjonalnej mocy i wydajności.

cechy

  • Czterostopniowy cykloniczny filtr powietrza Quad-Clean ™ przez cały sezon – skuteczna ochrona silnika w trudnych i brudnych warunkach
  • Zbiornik paliwa o dużej pojemności oznacza więcej czasu pracy, mniej czasu napełniania
  • Zasilaj lub zasilaj sprzęt bez kosztownych modyfikacji

specyfikacja:

Typ silnika

4-cyklowy, benzyna, OHV, żeliwna tuleja cylindra, blok aluminiowy

ModelCommand PRO CH270
KM (kW) 17 (5,2)
Przemieszczenie (cc)12,7 (208)
Otwór w (mm)2,8 (70)
Skok w (mm)2,1 (54)
Moment obrotowy brutto funty (Nm) 110,5 (14,2)
Współczynnik kompresji8,5: 1
Sucha masa funta (kg)38,7 (17,5)
Pojemność oleju w qts (L)0,63 (0,6)
SmarowanieSplash
Wymiary DxSxW (cale) *12,7 x 15,2 x 14,2
Limit przeciwciśnienia 230
Certyfikowana moc HP (kW) 36,6 (4,9)
Certyfikowany RPM4000
Zgodność z emisjami0 = Faza III EPA, 1 = Faza III CARB, 2 = Etap V UE
Typ silnika Komercyjny

COMMAND PRO CH390

Właśnie tak trzeba być PRO. Funkcje napędzane wydajnością, takie jak wytrzymały filtr powietrza, wał korbowy ze stali kutej, elektroniczny zapłon i żeliwna tuleja cylindra. KOHLER® Command PRO® to standard profesjonalnej mocy i wydajności.

cechy

  • Czterostopniowy cykloniczny filtr powietrza Quad-Clean ™ przez cały sezon – skuteczna ochrona silnika w trudnych i brudnych warunkach
  • Zbiornik paliwa o dużej pojemności oznacza więcej czasu pracy, mniej czasu napełniania
  • Zasilaj lub zasilaj sprzęt bez kosztownych modyfikacji

specyfikacja:

Typ silnika

4-cyklowy, benzyna, OHV, żeliwna tuleja cylindra, blok aluminiowy

ModelCommand PRO CH395

KM (kW) 19,5 (7,1)

Przemieszczenie (cc)16,9 (277)

Otwór w (mm)3,1 (78)

Skok w (mm)2,3 (58)

Moment obrotowy brutto funty (Nm) 113,9 (18,8)

Współczynnik kompresja8,5: 1

Sucha masa funtów (kg)61,5 (27,8)

Pojemność oleju w qts (L)1,4 (1,3)

SmarowanieSplash

Wymiary DxSxW (cale) *15,9 x 16,8 x 16,7

Limit przeciwciśnienia 230

Certyfikowana moc HP (kW) 39,1 (6,8)

Certyfikowany RPM4000

Zgodność z normami emisji0 = etap V UE, 1 = etap III EPA, 2 = etap III CARB

 

Antor 3 LD 510 / Antor AD 320

Działając w branży motoryzacyjnej Grupy Anadolu, Anadolu Motor należy do wiodących firm w branży z ponad 50-letnim doświadczeniem w produkcji  silników. Rozpoczynając produkcję silników na licencji Lombardini i kontynuując własną markę „ANTOR”, Anadolu Motor eksportuje do prawie 50 krajów, w tym Włoch.Antor 3 LD 510

Antor 3 LD 510 to jednocylindrowy silnik wysokoprężny o mocy 12 KM produkowany przez Anadolu Motor w Turcji

  • Silnik wysokoprężny o mocy 12 KM
  • Odrzut lub elektryczny układ rozruchowy
  • Całkowita masa 60 kg

Antor AD 320 to jednocylindrowy silnik wysokoprężny o mocy 6,5 KM wyprodukowany przez Anadolu Motor w Turcji

  • 4-suwowy silnik wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem
  • Chłodzony powietrzem
  • Otomatik ip sarma mekanizması
 

RATO R210G

· Konstrukcja OHV poprawia efektywność spalania
· Wysoki stosunek mocy do wypierania
· Łatwy rozruch dzięki automatycznemu systemowi dekompresji i łatwemu w obsłudze uchwytowi rozrusznika z miękkim odrzutem
· Wysokiej jakości materiały i specjalnie zaprojektowane komponenty, które zapewniają niezawodne, długotrwałe użytkowanie
· Spełnia najbardziej rygorystyczne przepisy ochrony środowiska na świecie
· Niskie zużycie paliwa i oleju
· Obniżone poziomy wibracji i hałasu
Typ silnikaPojedynczy cylinder, 4-suwowy (OHV), 1/2 przekładni
Skok otworu *70 x 55 mm
Przemieszczenie212 ml
Stopień sprężania9,0: 1
Moc netto4,4 kW / 3600 obr./min
Moment obrotowy netto24 nm / 2500 obr./min
Obrót wału odbioru mocyPrzeciwnie do ruchu wskazówek zegara (pozioma moc wyjściowa wału)
Sytem zapłonuTranzystorowy zapłon magnetyczny
System startowyRozrusznik / rozrusznik elektryczny
System smarowaniaWymuszony plusk
GaźnikPłaski gaźnik zaworu ssącego
System gubernatoraOdśrodkowy mechaniczny
Odświeżacz powietrzaPodwójne elementy (papier lub pianka)
Pojemność oleju0,55 l
pojemność baku3,6 l
Wymiary (L * W * H)390 × 320 × 345 mm
Waga netto18 kg
Zużycie paliwa<= 395 g / kw. H

RATO R390

yp silnikaPojedynczy cylinder, 4-suwowy (OHV), 1/2 przekładni
Skok otworu *88 × 64 mm
Przemieszczenie389 ml
Stopień sprężania9,0: 1
Moc netto7,8 kW / 3600 obr./min
Moment obrotowy netto50 nm / 2500 obr./min
Obrót wału odbioru mocyPrzeciwnie do ruchu wskazówek zegara (pozioma moc wyjściowa wału)
Sytem zapłonuTranzystorowy zapłon magnetyczny
System startowyRozrusznik / rozrusznik elektryczny
System smarowaniaWymuszony plusk
GaźnikPłaski gaźnik zaworu ssącego
System gubernatoraOdśrodkowy mechaniczny
Odświeżacz powietrzaPodwójne elementy (papier lub pianka)
Pojemność oleju1,1 l
pojemność baku6,5 l
Wymiary (L * W * H)456 × 415 × 440 mm
Waga netto35 kg
Zużycie paliwa<= 374 g / kw. H

 
Dodatkowe opcje przeglądania
Zakres cen od do
Brak produktów ...