SERWIS MASZYN OGRODNICZYCH

Firma zajmuje się sprzedażą maszyn FUXTEC i naprawą gwarancyjną oraz pogwarancyjną sprzętu ogrodowego,  leśnego, budowlanego.

Posiadamy bogate doświadczenie w dziedzinie napraw maszyn i urządzeń. Świadczymy usługi na najwyższym poziomie. Dokładamy wszelkich starań by serwisowany przez nas sprzęt, służył Państwu oraz dawał satysfakcję przez długie lata. Zapraszamy serdecznie do skorzystania z naszych usług, gwarantujemy najwyższą jakość wykonywanych przez nas napraw, szybką i przyjemną obsługę.

Jesteśmy autoryzowanym punktem serwisowym marek takich jak: Briggs&Stratton, Stiga, Ole-Mac, Al-ko, MTD, Cub-Cadet, Wolf-Garten, Solo, Victus, Toro, Nac, Loncin, Agroma.

FUXTEC – gwarantujemy profesjonalny serwis.

W trakcie współpracy z firmą FUXTEC można być pewnym profesjonalnej obsługi posprzedażnej, która zagwarantuje Ci bezpieczną inwestycję w Twoje maszyny.

Prowadzimy serwis kosiarek i sprzętu ogrodniczego marki FUXTEC i innych producentów.

Sprzęt ciężko odpala, nierówno pracuje, pochodzi zgaśnie i nie daje się uruchomić, pracuje na tak wysokich obrotach aż ręce bolą od wibracji ?
Naprawiamy  następujący sprzęt:

  • kosiarki spalinowe i elektryczne ( serwis gwarancyjny i pogwarancyjny)
  • traktorki do koszenia trawy
  • piły spalinowe i elektryczne
  • kosy spalinowe i elektryczne
  • glebogryzarki
  • aeratory
  • agregaty prądotwórcze
  • zagęszczarki, itp
  • maszyny rolnicze typu: obracarki i zgrabiarki do siana i wiele innych

Oferujemy posezonowy przegląd kosiarki spalinowej.
Na przegląd składają się następujące czynności:

  • oczyszczenie maszyny
  • oczyszczenie lub wymiana filtra powietrza
  • czyszczenie regulacja gaźnika [ przegląd zbiornika paliwa ]
  • ustawienie odpowiednich obrotów silnika według norm i narzędzi certyfikowanych przez firmę Briggs & Stratton
  • sprawdzenie świecy zapłonowej [ oczyszczenie ustawienie szczeliny ]
  • wymiana oleju
  • dolanie dodatku do paliwa [ dodatek ma za zadanie posmarować cylinder i przez okres zimowy utrzymać parametry    paliwa ]
  • oględziny wału
  • ostrzenie i wyważenie noża tnącego

Wypożyczalnia sprzętu ogrodniczego.
Na wypożyczeniu aktualnie :
Glebogryzarka spalinowa AF-200 – 200zł  za dobę (kaucja 1000zł)

Cennik usług serwisowych

Kosiarka Kosa, Wykaszarka Pilarka Traktorek Glebogryzarka Wertykulator Opryskiwacze Odśnieżarka Nożyce do żywopłotu Agregat prądotwórczy
Ekspertyza 25 25 25 35 25 25 25 35 25 35
Mycie urządzenia 10 10 10 20 20 20 10 20 10 20
Przegląd 65 65 65 130 65 65 65 65 65 65
Ostrz. ukł.tnącego 10 10 10 30 30 30     35  
Regulacja 25 25 25 35 25 25 25 45 25 25
Wymiana oleju 20 20 20 20 20 20 20 20 20 20
Wymiana filtra 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10
Wymiana świecy 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10  
Wym. ukł.tnącego 10 15 10 25 35 85     35  
Wymiana paska 65     130 65 65   65    
Czyszcz. gaźnika 50 50 50 50 50 50 50 50 50 50
Regeneracja linki 45     55 45 45 45 55    
Roboczogodzina 65 65 65 130 65 65 65 65 65 65

Podane ceny w tabeli są cenami brutto. Transport na terenie Jeleniej Góry 30 zł
poza terenem Jeleniej Góry 2 zł/km

  1. Podane ceny mogą ulec zmianie, bez wcześniejszej informacji dla Klienta.
  2. Podane ceny dotyczą wyłącznie robocizny, nie obejmuje części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych.
  3. Ceny napraw nie ujętych w tabeli ustalane są indywidualnie.

Regulamin Serwisu

  1. Klient oddając towar do naprawy do Serwisu akceptuje regulamin Serwisu.
  2. Serwis zobowiązuje się do naprawy towaru jeżeli jest to możliwe w jak najszybszym czasie.
  3. Klient podając swoje dane osobowe wyraża zgodę na ich przetwarzanie dla potrzeb naprawy oraz udostępnienie ich podmiotom rozpatrujących reklamacje.
  4. Towar dostarczony do reklamacji powinien być czysty i kompletny. Serwis może doliczyć dodatkowy koszt mycia towaru według cennika.
  5. Naprawy Gwarancyjne:
    1. Zasady rozpatrywania reklamacji z tytułu niezgodności towaru z umową reguluje ustawa z dnia 27 VII 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego.
    2. Zasady rozpatrywania reklamacji z tytułu gwarancji określa gwarant. W tym przypadku termin realizacji zgłoszenia zostanie wydłużony o czas niezbędny na dostarczenie informacji dotyczącej reklamacji lub sprzętu do gwaranta. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za decyzję i sposób realizacji reklamacji przez gwaranta.
    3. Zgłaszając towar do naprawy gwarancyjnej Klient musi okazać dowód zakupu i wypełnioną kartę gwarancyjną.
  6. Serwis zobowiązany jest do poinformowania Klienta o zakończonej naprawie.
  7. Klient zobowiązany jest do odbioru towaru w terminie 14 dni od momentu poinformowania przez Serwis. Nieodebranie przez Klienta towaru w wyznaczonym terminie odbioru upoważnia  do pobrania od Klienta kosztów przechowywania towaru w wysokości 2.00 zł za jeden dzień kalendarzowy.
  8. W przypadku nieodebrania towaru w przeciągu 30 dni od momentu poinformowania przez Serwis, towar przechodzi na własność serwisu zgodnie z art. 180 K.C. w związku z art. 60 K.C. Serwis potraktuje jako wolę wyzbycia się własności, co skutkuje uznaniem sprzętu za porzucony.
  9. Towar wydawany będzie za okazaniem protokołu przyjęcia. Serwis ma prawo odmowy wydania towaru bez pokwitowania. Przy wydaniu maszyny bez pokwitowania Serwis ma prawo spisać użytkownika z dowodu osobistego i żądać czytelnego podpisu na protokole.
  10. W przypadku braku decyzji lub niemożności naprawy wynikającej z nieopłacalności Serwis pobiera opłatę za ekspertyzę według cennika.
  11. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych wymagane jest w celu prawidłowej realizacji naprawy towaru.
  12. Serwis nie ma obowiązku wręczania regulaminu gdyż jest on w ogólnie dostępnym, widocznym miejscu w serwisie.

Przejdź do strony głównej